Category: Use Cases

Seat Spin The Wheel

To celebrate SEAT’s 70th anniversary, SEAT developed a wheel of fortune together with Brame to increase interaction around the new landing page. The goal was to generate leads and bring potential customers to the dealer with immediate profits.

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Conforama Swipe the Price

Nach dem Zufallsprinzip zog die Brame Software jeweils 10 Produkte, die gerade Aktion waren aus dem Backend und präsentierte sie dem User. Falls dieser 8 von 10 Preisen richtig schätzte erfolgte ein automatischer Versand eines 5% Rabattcodes auf den Onlineshop. Falls nicht blieb die Spannung erhalten und der User konnte trotzdem an der Hauptverlosung teilnehmen.

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Kitzbüheler Alpen Quiz

Kitzbüheler Alpen conducted a quiz campaign that tested the players’ knowledge of the Kitzbüheler Alps region. In return for their participation and registration, players were allowed to join in an exclusive raffle and get a chance to win an amazing autumn vacation!

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Aligro Quiz

Brame’s software was a handy tool for Aligro to quickly set up a football-inspired quiz campaign and engage its customer base, collecting a solid number of leads and newsletter sign-ups in the process.

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OTTO’S Quiz

The well-renown shopping chain OTTO’S partnered up with Brame to deliver an enticing quiz and reward the most loyal of its customers! Inspired by the Euro Cup, the game tested the players’ knowledge of football facts and history, and those who scored the best were in the running for the prizes.

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MPREIS Quiz

With the help of Brame’s software, MPREIS launched a successful 2-week campaign with the goal of reinforcing their brand image and expanding their lead list. MPREIS chose to create a quiz inspired by the Euro Cup 2021, and awarded a number of attractive prizes to lucky participants who answered all the questions correctly.

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Amorana Dope or Nope

The Amorana-Swipe-Game works very simple: Instead of potential partners you simply swiped through great prizes. If someone likes the product, it is swiped on the right and the person automatically takes part in the raffle of the respective product.

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Interlaken Adventurer Type

Die Ferienregion Interlaken hat für die Herbstferien eine Gamification-Kampagne lanciert, um junge, abenteuerlustige Leute in die Region zu holen. In einem Persönlichkeitstest mit Swipe Mechanismus konnte die Zielperson herausfinden, welcher Adventure Typ sie ist und passende Preise dazu gewinnen. Mit dieser Kampagne steigt Interlaken Tourism das Engagement auf die Herbstferien hin und können so Ihr Adventure und Hostel Angebot präsentieren.

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Swiss Ice Hockey Cup – HatTrick

In Zusammenarbeit mit Ringier Sports, dem Schweizer Eishockey-Cup und deren offiziellen Sponsoren (Zürich Versicherung, Tissot, HEV und Blick) lancierte Brame im Oktober 2019 das HATTRICK-Shootout-Spiel. Die App und das Landingpage-Spiel eröffneten weitere Sponsoringmöglichkeiten und erhöhten den Bekanntheitsgrad des Turniers zusätzlich.

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Seat Perfect Match

Welcher SEAT passt zu dir? Mit einfachen Fragen in einem individuell gestalteten Persönlichkeitstest positionierte SEAT deren neue Modelle in einem interaktiven Format, um möglichst individuelle Vorschläge zum richtigen Auto abzugeben. In dieser spielerischen Umfrage konnte SEAT mehr über die Bedürfnisse der Community herausfinden und ein Einblick in die Beliebtheit der Modelle erlangen.

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